החלפות, ביטולים והחזרות

אם ברצונך להחזיר פריט שרכשת, תוכלי לעשות את זה בלי בעיה ובחינם.

בחבילה שנשלחה אלייך מצורף דף החזרת מוצר, בו עלייך לרשום את קוד הפריט אותו תרצי להחליף והסיבה:

  1. מידה קטנה
  2. מידה גדולה
  3. לא נראה כמו באתר
  4. גזרה לא לטעמי
  5. איכות
  6. פגם
  7. לא נוח

בנוסף תצטרכי לרשום גם האם את מעוניינת בהחזר כספי בניכוי 5% או קרדיט לאתר ללא ניכוי.

-יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש, שהתווית  מחוברת אליו ושהשליחה מתבצעת תוך 14 ימים מיום קבלת החבילה או תוך 2  ימי עסקים במידה ואת מעוניינת בקבלת החזר כספי (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק).

-פריטים שנקנו בקטגוריית סייל או תחת קוד קופון הנחה ניתנים להחלפה עד 5 ימים מיום קבלת החבילה.

-תוכלי לשלוח את החבילה חזרה אלינו עטופה באריזה שתקבלי, שימי לב שבמשלוח מצורף פס דבק נוסף לשליחה חוזרת.

-כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.

-מובהר ומודגש כי פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 5 ימים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

-לא יינתן זיכוי כספי על מוצרים שלא שולמה עבורם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

-רכישות שבוצעו באמצעות גיפט קארד יוחזרו כזיכוי לאתר בלבד.

-בהתאם להוראות משרד הבריאות, חלקים תחתונים של בגדי ים, סטים של בגדי ים או הלבשה תחתונה, אינם ניתנים להחזרה ו/או החלפה.

-שימי לב כי לא יינתן זיכוי כספי \ קרדיט לאתר עבור עלות המשלוח.

עלייך לבחור איך הכי נוח לך לבצע את ההחלפה או ההחזרה:

  1. שליחה באמצעות דואר ישראל:
  • עלייך להכניס לחבילה את הפריט אותו תרצי להחזיר/להחליף, לצרף לחבילה את דף ההחזרה בו ציינת אלו פריטים את שולחת אלינו חזרה ואת סיבת ההחזרה.
  • עלייך להדביק את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה.
    המדבקה צריכה לכסות את פרטייך על מנת שהחבילה לא תישלח בחזרה אלייך, ואכן תשלח אלינו בחזרה.
  • את החבילה יש להעביר לסניף הדואר הקרוב לביתך ודרכם לשלוח אלינו את החבילה.  באמצעות מדבקת הגוביינא השליחה של החבילה תתבצע ללא תשלום.
  • כאשר החבילה תגיע חזרה אלינו, בקשתך תטופל ובמידת הצורך ניצור איתך קשר.

 

  1. דרך החנות שלנו:
  • תוכלי להגיע לחנות אורנג'י עד 14 ימים עבור החלפת מוצר או קבלת קרדיט באתר ועד 2 ימי עסקים עבור קבלת החזר כספי מיום קבלת ההזמנה.
  • אם ברצונך להחליף את המוצר הינך יכולה להחליף אותו במוצר אחר שיש בחנות.
  • אם ברצונך להחזיר את הפריט גשי למוכרת החנות להמשך התהליך.
  • כתובת החנות שלנו היא כצנלסון 57 גבעתיים. החנות פתוחה בימים א'-ה' בין השעות 9:30-20:00 וביום ו' 9:00-16:00.
  1. שליח עד הבית:

צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו להמשך התהליך.
בטלפון- 03-6723371 \ 050-7111165

-הזמנה שבוצעה בשיטת איסוף עצמי:
ניתן לאסוף עד עשרה ימים מיום ביצוע ההזמנה.
החלפת מוצרים תוכל להיעשות עד חודש מרגע ביצוע ההזמנה, או עד שבועיים ממועד האיסוף – המוקדם מביניהם.
החזר כספי יינתן עד שני ימי עסקים מיום איסוף החבילה, בניכוי 5% מסכום ההזמנה.